Jak zoptymalizować swój czas za pomocą e-mail marketingu?

Jak zoptymalizować swój czas za pomocą e-mail marketingu?

Nie wiedząc, jak zbudować silną bazę fanów, wiele stron internetowych zawodzi, a kiedy ludzie zawodzą, rezygnują i pozwalają innym czerpać zyski, które powinni uzyskiwać dla siebie.

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak skutecznie zbudować dużą bazę fanów poprzez e-mail marketing i odnieść sukces, to jest to artykuł dla Ciebie.Dostarczaj ekskluzywne treści w swoich e-mailach marketingowych. Dostarczając osobom znajdującym się na Twojej liście mailingowej informacje niedostępne w Twojej witrynie, Twoi klienci z większym prawdopodobieństwem przeczytają każdą wiadomość i zaczną na nią czekać. Twoi klienci poczują się wyjątkowi i docenieni, gdy otrzymają odpowiednie informacje w Twoich e-mailach.Aby klienci byli podekscytowani otrzymywaniem e-maili, daj im specjalne zniżki lub promocje za pośrednictwem wysyłanych biuletynów. Marketing e-mailowy sprawia, że ​​czytelnicy czują się bardziej doceniani, a także zachęcają ich do zapraszania znajomych. Możesz promować to jeszcze dalej, tworząc plan nagród za polecenie, który nie tylko zwiększy liczbę subskrybentów Twojego newslettera, ale także pulę potencjalnych kupujących.Bądź konsekwentny. Zawsze używaj tego samego logo firmy i kolorów w wiadomości e-mail. Upewnij się, że używana czcionka jest czytelna. Robiąc to, zaczynasz tworzyć rozpoznawalność marki, a klienci będą czekać na Twoją następną wiadomość. W e-mail marketingu znajomość jest bardzo, bardzo ważna.Wykaż się kreatywnością w projektach wiadomości e-mail, aby dowiedzieć się, co działa najlepiej. Wyślij kilka e-maili z treścią i linkami różniącymi się czcionką i kolorem tekstu. Baw się pozycjonowaniem obrazu, w tym przyciskami i logo. Po wysłaniu wiadomości e-mail dowiedz się, które z nich mają najlepsze współczynniki klikalności. Trzymaj się ich na razie, ale zmieniaj to od czasu do czasu, aby zobaczyć, czy możesz znaleźć metodę, która działa jeszcze lepiej. Jak zoptymalizować swój czas za pomocą e-mail marketingu?

Większe współczynniki klikalności oznaczają większą sprzedaż.Zrób, co możesz, aby Twój e-mail trafił do skrzynek odbiorczych Twoich klientów.

Musisz pracować, aby Twój e-mail przeszedł przez dostawców usług internetowych i nie został oznaczony jako spam. Jeśli zostaną one oznaczone jako spam, odbiorca może ich nigdy nie zobaczyć. Skontaktuj się z klientami, aby sprawdzić, czy otrzymują Twoje e-maile lub czy nie są już zainteresowani.Aby pozbyć się wszelkich obaw związanych ze spamem i upewnić się, że nikt z Twojej listy subskrybentów nie znalazł się tam przez pomyłkę, rozważ zastosowanie strategii podwójnej zgody. Twoja pierwsza wiadomość powinna wymagać dodatkowego działania, takiego jak odpowiedź lub kliknięcie linku, aby upewnić się, że czytelnik chce otrzymywać kolejne e-maile.Nawet jeśli możesz mieć pokusę, nie naprawiaj adresów e-mail, które wyglądają na błędnie napisane lub błędnie wpisane. Biorąc pod uwagę poufny charakter wiadomości e-mail, ważne jest, abyś nie majstrował przy tym, co wpisała osoba.Zawsze miej link, aby ludzie mogli łatwo anulować subskrypcję lub zrezygnować z listy e-mailowej. Ułatw sobie znajdowanie, aby ludzie czuli się komfortowo podczas otrzymywania Twoich e-maili. Chcesz, aby każdy z Twoich użytkowników czuł, że wszystko jest jego wyborem i nie zmuszasz go do niczego.Skoncentruj się na jednej wiadomości w wysyłanym e-mailu. Nie próbuj upychać całej masy tematów w jednym e-mailu. Zbyt duża ilość informacji może spowodować, że odbiorca nie przeczyta wszystkiego uważnie i może po prostu odrzucić wiadomość. W e-mailu umieść pouczający4 temat i sedno tematu, aby zachęcić ich do przeczytania.Poinformuj klientów, jak dodać swój adres e-mail do „listy bezpiecznych nadawców”. Wiele osób nie wie, jak zapobiec wysyłaniu niektórych wiadomości e-mail do ich folderu ze spamem. Poinformuj ich, jak temu zapobiec i zachęć ich do dodania Cię do swojej książki adresowej.Poszerzyłeś teraz swoją wiedzę na temat e-mail marketingu i tego, jak może pomóc Ci odnieść sukces w tym temacie. Bądź więc świadomy tego, co osiągnąłeś dzisiaj i zastosuj całą wiedzę najlepiej, jak potrafisz, a nie powinieneś mieć problemu z osiągnięciem sukcesu, który masz nadzieję osiągnąć.

Redaktor lista7.pl