Nigdy nie pozostań w tyle za konkurencją dzięki tym wskazówkom dotyczącym marketingu artykułów

Nigdy nie pozostań w tyle za konkurencją dzięki tym wskazówkom dotyczącym marketingu artykułów

Jeśli chcesz mieć więcej klientów i sprzedaż, musisz wiedzieć, jak się do nich zwrócić.

Możesz nie być w stanie wrócić do szkoły, aby uzyskać dyplom z marketingu, więc nie czuj się źle, nie wiedząc, co robić. Skorzystaj z tych wskazówek, aby poznać sztuczki handlu.Unikaj publikowania jednego artykułu pod wieloma adresami URL w swojej witrynie. Może to szybko obniżyć wartość Twojej witryny, ponieważ Google często bierze pod uwagę jakość i liczbę linków przy podejmowaniu decyzji o rankingu strony. Odwoływanie się do elementu z kilkoma tagami jest w porządku, o ile wszystkie kończą się wskazywaniem tego samego adresu URL.Jeśli potrzebujesz większego ruchu, bądź kontrowersyjny. Ludzi przyciągają kłótnie i gorące tematy, a nawet jeśli nie zgadzają się z Twoim punktem widzenia, mogą odwiedzać Twoją stronę internetową lub witrynę tylko po to, by zostawić komentarz o tym, jak bardzo się mylisz. To nadal jest dla ciebie dobre z punktu widzenia rankingu wyszukiwarek i zwiększy twoją widoczność, jeśli ludzie będą mówić o tobie, nawet jeśli rozmowa jest częściowo negatywna. Prawdopodobnie znajdą się też ludzie, którzy się z Tobą zgodzą i znajdą Twoje treści, jeśli wzbudzisz duże zainteresowanie.Spróbuj swoich sił w marketingu artykułów jako części techniki marketingu online. Marketing artykułów w zasadzie obejmuje reklamę za pomocą artykułów na swojej stronie. Te artykuły, jeśli są dobrze napisane, mogą zapewnić bardzo potrzebny ruch na Twojej stronie. Są one publikowane w katalogach artykułów, a wiele z nich zawiera pole, które umożliwia publikowanie informacji o Tobie i Twojej witrynie w ramach promocji.Wykorzystaj kanał RSS w swojej strategii marketingowej artykułu. RSS to sposób na automatyzację dystrybucji treści. Kanał RSS dostarcza treści (tj. Nigdy nie pozostań w tyle za konkurencją dzięki tym wskazówkom dotyczącym marketingu artykułów

artykuły) subskrybentom, gdy tylko je opublikujesz.

RSS to etyczny system opt-in, który nie stanowi spamu, ponieważ użytkownicy dokonali wyraźnej subskrypcji i mogą w dowolnym momencie zrezygnować.Za każdym razem, gdy piszesz artykuły do ​​publikacji, niezwykle ważne jest dwukrotne, a nawet trzykrotne sprawdzenie pisowni i gramatyki. Czytelnicy są wyłączani przez artykuły wypełnione błędnie napisanymi słowami i niegramatycznymi frazami. Nawet jeśli Twoje treści są solidne, zła pisownia i gramatyka nadal sprawią, że będziesz wydawać się niegodny zaufania.Początkujący na arenie marketingu artykułów będą chcieli uniknąć tendencji do zbyt szybkiego budowania sieci backlinków. Wyszukiwarki, a w szczególności Google, dopracowały swoje algorytmy, aby z miesiąca na miesiąc identyfikować witryny z bardzo zawyżoną aktywnością linków. Zamiast rosnąć w rankingu Google, witryny te są karane za ich agresywną działalność i znikają z pola widzenia. Eksperci sugerują, że umiarkowane tempo, powiedzmy, 15% wzrost linków przychodzących miesięcznie, pomoże ci w stabilnym rozwoju, jednocześnie utrzymując się z dala od kłopotów.W marketingu artykułów kluczowe jest „wezwanie do działania”. Wezwania do działania należy umieszczać w każdym tworzonym artykule. Termin jest imponujący, ale pomysł jest prosty: Twój artykuł potrzebuje haczyka, który zachęca czytelników do udziału w jakiś sposób. Klasycznym przykładem jest nakłanianie czytelników do zarejestrowania się na stronie internetowej, ale nawet wskazanie im innego artykułu i poproszenie o przeczytanie go jest wezwaniem do działania.Aby znaleźć nowe blogi i witryny, w których publikujesz swoje treści, po prostu skontaktuj się z nimi bezpośrednio i zapytaj. Na przykład, jeśli znajdziesz bloga sportowego, możesz skontaktować się z nim i wspomnieć, że napiszesz świetny artykuł na ich stronę, jeśli pozwoli Ci (i tylko) na link do Twojej witryny w biografii autora lub wierszu tytułu. To dobry sposób na zwiększenie obecności w sieci.Teraz, gdy już wiesz, czego potrzeba, aby skutecznie sprzedawać swój produkt, kontynuuj i zrób to. Wypróbuj różne podejścia marketingowe, aby zobaczyć, co najlepiej pasuje do Twojego unikalnego stylu i potrzeb Twoich czytelników.

Redaktor lista7.pl